Millaista henkilöä etsimme?

Omaat ehdottomasti aikaisempaa kokemusta assistentin tehtävistä ja lainopillinen sanasto on sinulle tuttua. Olet tarkka, huolellinen ja itseohjautuva. Kykenet rakentamaan omat menetelmäsi vastuualueillasi ja kannat vastuun oman työsi tuloksesta ja laadusta. Haluat koko ajan oppia ja kehittyä. Olet erinomainen asioiden priorisoimisessa ja rauhallinen kiireisessäkin ympäristössä.

Ymmärrät myös roolisi merkityksen tärkeänä osana yrityksen kasvun rakentamista ja etsit pitkän tähtäimen työpaikkaa assistenttina ja työssä, jossa voit kasvaa ja kehittyä yrityksen mukana alasi huipuksi.

Digimaailma ja somekanavat ovat sinulle tuttuja etkä pelkää opetella uusien ohjelmien hallitsemista.

Osaat kohdata työyhteisön, asiakkaat ja yhteistyökumppanit lämpimällä, kunnioittavalla ja asiantuntevalla asenteella ja otteella.

Sinulla on erinomainen englanninkielen suullinen ja kirjallinen taito. Hallitset täysin Office-työkalut ja mielellään myös Mac-ympäristön. WordPressin osaaminen katsotaan eduksi.

Toimenkuva

Toimenkuvaasi kuuluvat juristien avustaminen ja uusien juristien perehdyttäminen ohjelmistoihin ja moderneihin toimintatapoihimme, asiakirjojen laatiminen, esteellisyysselvitysten tekeminen, sihteerinä ja todistajana toimiminen, oikeusapu- ja muiden hakemusten laatiminen, erinäisten selvitys- ja tutkimustöiden tekeminen, yhteydenpito asiakkaisiin ja yhteistyökumppaneihin sekä muut assistentin tehtävät.

Toimenkuvaasi kuuluvat myös laaja-alaisesti yrityksen hallinnolliset tehtävät, kuten toimiston organisointi, laskutus, ajanvarausohjelman sisällön hallinta, markkinointisuunnitelmien toteuttaminen, blogikirjoitusten editointi, asiakkuuksien hallinta ja muut hallinnolliset tehtävät.

Pääset tehtävässäsi konkreettisesti vaikuttamaan uuden ajan asianajotoimiston kasvuun ja asianajoalan digitaalisoitumiseen alan edelläkävijän leivissä ja samalla kehittymään itse työsi monipuoliseksi osaajaksi ja oman alasi huipuksi.

Tarkemmat vastuualueesi määräytyvät osaamisesi mukaan.

Työaika ja työntekopaikka

Työ on vakituinen ja työaikasi on klo 8.30 – 16. Työntekopaikka on Vantaalla osoitteessa Äyritie 12 a  (Gate 8-business park).

Työ alkaa heti, kun oikea henkilö löytyy. 

Mikäli tämä kuulostaa unelmiesi työpaikalta, lähetä työhakemus ja CV palkkatoiveineen osoitteeseen sanna.svahn@svahn.fi viimeistään 31.1.2020. Lisätietoja saat Sanna Svahnilta. Varaathan puhelinajan mahdollisia tiedusteluita varten täältä.