
Etsitään kokenutta assistenttia uuden ajan asianajotoimistoon – TEHTÄVÄ TÄYTETTY
Asianajotoimisto Svahn Oy on perhe- ja perintöoikeudellisiin toimeksiantoihin keskittyvä moderni asianajotoimisto, joka etsii assistenttia monipuolisiin ja mielenkiintoisiin tehtäviin.
Yritys on vahvassa kasvussa ja tavoitteenamme on kasvaa Suomen johtavaksi perhe- ja perintöoikeudellisia toimeksiantoja hoitavaksi asianajotoimistoksi. Toimeksiantomme koostuvat sekä kotimaisista että ulkomaisista toimeksiannoista.
Olemme myös edelläkävijöitä teknologian hyödyntämisessä asianajoalalla ja pyrimme jatkuvasti etsimään uusia, tehokkaampia ja asiakkaalle mieluisampia tapoja tarjota lainopillisia asiantuntijapalveluita.
Pääset tehtävässäsi konkreettisesti vaikuttamaan uuden ajan asianajotoimiston kasvuun ja asianajoalan digitaalisoitumiseen alan edelläkävijän leivissä ja samalla kehittymään itse työsi monipuoliseksi osaajaksi.
Millaista henkilöä etsimme?
Omaat ehdottomasti aikaisempaa kokemusta assistentin tehtävistä ja lainopillinen sanasto on sinulle tuttua. Olet tarkka, huolellinen ja itseohjautuva. Kykenet rakentamaan omat menetelmäsi vastuualueillasi ja kannat vastuun oman työsi tuloksesta ja laadusta. Haluat koko ajan oppia ja kehittyä. Olet erinomainen asioiden priorisoimisessa ja rauhallinen kiireisessäkin ympäristössä.
Ymmärrät myös roolisi merkityksen tärkeänä osana yrityksen kasvun rakentamista ja etsit pitkän tähtäimen työpaikkaa assistenttina ja työssä, jossa voit kasvaa ja kehittyä yrityksen mukana alasi huipuksi.
Digimaailma ja somekanavat ovat sinulle tuttuja etkä pelkää opetella uusien ohjelmien hallitsemista.
Osaat kohdata työyhteisön, asiakkaat ja yhteistyökumppanit lämpimällä, kunnioittavalla ja asiantuntevalla asenteella ja otteella.
Sinulla on erinomainen englanninkielen suullinen ja kirjallinen taito. Hallitset täysin Office-työkalut ja mielellään myös Mac-ympäristön. WordPressin osaaminen katsotaan eduksi.
Toimenkuva
Toimenkuvaasi kuuluvat juristien avustaminen ja uusien juristien perehdyttäminen ohjelmistoihin ja moderneihin toimintatapoihimme, asiakirjojen laatiminen, esteellisyysselvitysten tekeminen, sihteerinä ja todistajana toimiminen, oikeusapu- ja muiden hakemusten laatiminen, erinäisten selvitys- ja tutkimustöiden tekeminen, yhteydenpito asiakkaisiin ja yhteistyökumppaneihin sekä muut assistentin tehtävät.
Toimenkuvaasi kuuluvat myös laaja-alaisesti yrityksen hallinnolliset tehtävät, kuten toimiston organisointi, laskutus, ajanvarausohjelman sisällön hallinta, markkinointisuunnitelmien toteuttaminen, blogikirjoitusten editointi, asiakkuuksien hallinta ja muut hallinnolliset tehtävät.
Tarkemmat vastuualueesi määräytyvät osaamisesi mukaan.
Työaika ja työntekopaikka
Työ on vakituinen ja työaikasi on klo 8.30 – 16. Työntekopaikka on Vantaalla osoitteessa Äyritie 12 a (Gate 8-business park).
Työ alkaa heti, kun oikea henkilö löytyy.
Mikäli tämä kuulostaa unelmiesi työpaikalta, lähetä työhakemus ja CV palkkatoiveineen osoitteeseen sanna.svahn@svahn.fi viimeistään 31.1.2020. Lisätietoja saat Sanna Svahnilta. Varaathan puhelinajan mahdollisia tiedusteluita varten täältä.
Kiinnostaako ura Svahn Oy:ssä?
Lue lisää avoimista tehtävistä tai lähetä avoin hakemuksesi täältä.